بازوبند پهلوانی بر بازوی مرتضی میرشمسی بسته شد .

یزدفردا "به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات كشتی پهلوانی شهرستان یزد پنجشنبه مورخ 29 مهرماه در محل میدان امیرچقماق برگزار شد و مرتضی میرشمسی توانست بازوبند پهلوانی را ازآن خود كند .

به گزارش روابط عمومی ادراه تربیت بدنی شهرستان یزد طی سالیان گذشته كه مسابقات كشتی پهلوانی در استانمان به دست فراموشی سپرده شده بود با نگاه ویژه محمد امیرخانی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد و با همت هیئتهای پهلوانی و زورخانه ای و كشتی استان و شهرستان یزد مسابقات كشتی پهلوانی با حساسیت و شكوه خاصی و با حضور جمع زیادی از پهلوانان و پیشكسوتان نامی استان در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد .
در این رقابت كه با حضور عزیزا... سیفی فرماندار شهرستان یزد ، سید غلامرضا كمانه مدیر كل تربیت بدنی و جمع زیادی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند ، مرتضی میرشمسی و جابر ابهت هردو با گرفتن كشتی های زیبا در مسابقه ماقبل فینال و با كسب پیروزی به فینال راه پیدا كردند و در بازی نهایی مرتضی میرشمسی توانست با امتیاز ، كشتی را به نفع خود به پایان برساند و بازوبند پهلوانی خود را از دست دكتر قیامت پهلوان سالیان گذشته یزد دریافت نماید . همچنین مصطفی رنجبر توانست مقام سومی را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص دهد .
لازم به ذكر است به پهلوانان اول تا چهارم احكام قهرمانی و سكه بهار آزادی اهداء گردید .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا